28 februari 2011

Möt våren med Cath Kidston

Engelska Cath Kidston har så många underbrara romantiska mönster, blommigt, prickigt, randigt och rutigt! Mönster man blir glad av och som kan svepa bort all snö och kyla i ett huj :-)

Här är 10 av hennes fina nyheter man vill möta våren med :-)
En ljuvlig väska

Supersöt plånbok

Vackert pennskrin/ sminkväska

Glasögonfodral

Sommarväskan no 1

Plåtburkar som får mig att dreggla

Fräscha handdukar till badrummet

Fin förvaring till stickprojekten

Väska för tuffa kvällar

Mobilen åker egen väska :-)
Eftersom Cath gör så otroligt många fina saker så återkommer jag nog till henne snart igen, med fler karameller :-)



3 kommentarer:

  1. Vilka fina saker. Om bara våren kunde komma på riktigt nu också...

    SvaraRadera
  2. Hejsan Helena!
    Ja vi får nog försöka locka fram våren på alla möjliga sätt, den verkar ju inte vilja komma av sig själv iaf ;).
    Sommarväskan och det härliga glasögonfodralet skulle gärna få komma hem till mig, jaja! jag kan allt ta de andra sakerna med.
    Ha en bra måndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hej Helena!
    Jättemycket fint från Kath Kidston! Sommarväskan väckte elakartat habegär hos mig:)

    Ha en trevlig tisdag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera