13 februari 2011

Söndagsbilden Glamorväskan

Denna vecka har det varit glest mellan inläggen på min blogg, det är kanske dax för en förklaring...Jag har troligtvis fått influensan! Har hög feber som härjar upp och ner i kroppen. Kan sitta kvar i kroppen upp till tre veckor sa doktorn, ja för jag hamnade faktiskt på sjukhuset i veckan eftersom jag hade så okristligt hög feber med frossa och oregelbundna hjärtslag. Lades in på hospitalet för övervakning...Känner mig INTE pigg, så nu vet ni varför det är lite glesare mellan inläggen...

Men i fredags blev jag själaglad i min feberdimma. Ett stort paket låg i postlådan! Innuti fanns denna dröm:




Min ljuvliga väsk-vinst från Moas lovely Things!!!

T U S E N T A C K MOA för den underbara väskan!!!

Kan väl inte kommit lägligare! En riktig drömväska som jag ska ha på ett riktigt fint kalas snart... Kanske på vår Alla Hjärtans Dag middag med maken imorgon ;-)



7 kommentarer:

  1. Din stackare, som mått så dåligt!! Hoppas du kryar på dig snart!!

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt vacker väska! Den gör ju sig lika bra på hyllan som på armen :)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig:) och grattis till vinsten förstår att du blev glad efter en sådan vecka. Kram

    SvaraRadera
  4. Oj har du varit sååå dålig inte alls bra men skönt att det är lite bättre nu och att väskan piggade upp lite.. Kya på dig och sköt om dig riktigt bra nu så du får tillbaka dina krafter../Kram Moa

    SvaraRadera
  5. Krya på dig!
    Hälsningar Caroline L

    SvaraRadera
  6. Vilken fin väska som du vunnit. Krya på dig ordentligt nu.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  7. Vad underbar väska du har vunnit.Hoppas att du kryar på dej nu.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera