27 december 2010

God fortsättning!

 

Idag är det åter arbetsdag för många av oss! Nu blickar vi framåt nästa helg - nyårshelgen! På torsdag åker vi till vårt nyårsfirande! Jag bjuder på några återblickar från julgranen som fortfarande strålar så vackert i matsalen här hemma!

Men först skall vi avrunda julen tillsammans här hemma några dagar till. På onsdag skiljs familjen åt för denna gång!

Här har det snöat och snöat varje dag under julen, så även idag. Termometern visar gång på gång långt under -10 grader, närmare -20 grader... Svalt och massor av snö - en härlig vit jul!


Jag hoppas ni alla, kära bloggvänner, fått en varm och fridfull jul. 
Förhoppningsvis även en och annan klapp :-)

Jag fick ju min STORA drömjulklapp förra året - min ROSA KitchenAid! 
I år kunde jag inte önska mig något - helt blankt i huvudet!!! ;-)
Ändå har min kära make köpt mig en önskeklapp :-) 
I morgon tänkte jag visa er min julklapp :-)

Kan ni gissa vad jag fått?

Slutligen mina favoritkulor i granen i år:

 






 





3 kommentarer:

  1. Hörde av min syster som åkte hem till Stockholm igår att ni fått lite mera snö än oss. Kan din önskeklapp vara..?? Nej jag kan inte gissa, får vänta och se....
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Åh sååå vackert! Jag letade också efter rosa sällskap till mina men lyckades inte hitta riktigt vad jag tänkt mig. KRAM du rara!

    SvaraRadera
  3. Spännande vad detta kan vara för en klapp...
    Här är vi lediga och bara är... och åker en och annan tur till återvinningen med alla tomma kartonger...
    Kram Mimmi

    SvaraRadera