17 april 2011

Söndagsbilden: En utmaning

Söndagsbilden från fabriken!

Jag undrar hur det går med våren???

Först:


Sedan:


hmm...jag ville ju har vååår nu :-)
Hoppas våren kommer tillbaka snart...




Jag har blivit utmanad 
av rara IngBritt med fina bloggen Hem och Drömmar!
 
Utmaningen går ut på att skriva 8 saker om sig själv.
Utmana 8 nya bloggar samt länka till den man fått utmaningen av!
Kul! Jag gör ett försök:

1. Älskar att ställa till med kalas och middagar för mina vänner :-)
2. Älskar orkideer och har pluggat om dem på universitetet!
3. Gillar all mat med älg, som kalops, gryta och stekar.
4. ÄLSKAR inredning men det vet ni ju.
5. Åker gärna inlines tidigt på morgonen i sommarsolen.
6. Måste ha en fot utanför täcket när jag sover - sommar som vinter - varit så sedan jag föddes säger mamma :-)
7. Drömmer om att få bygga ett hus på landet.
8. Är social och har lätt för att knyta nya kontakter!

Dessa skulle jag vilja ge utmaningen vidare till dessa UNDERBARA bloggare:
      

 

3 kommentarer:

  1. Kul att få lära känna DIG lite mer:)
    Deltog i din fina undersökning :) Hoppas att det är till någon hjälp!
    Hoppas också att din helg var finfin!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det finns fler som är rädda för möss. Det är så hemskt :-(

    Kram Annette

    SvaraRadera
  3. Tackar så hjärtligt, ska klura ut vad jag ska skriva om bara...
    Kram ullamaria

    SvaraRadera