15 augusti 2011

Lycklig Vinnare

När jag kom hem från Gotland i helgen hade jag fått ett härligt mail från vinnaren MIMMI i tävlingen Elektrolux Powermix Silent som du kan läsa om HÄR och HÄR

"TACK för att du räddat min sommar! Jag har njutit fruktdrinkar och andra ljuvliga drycker som mixats med min härliga vinst jag vann i din bloggtävling på Franska Liljan. Trodde väl aldrig att en vinst skulle uppskattas SÅ mycket, men denna mixer har verkligen förändrat min livsstil.
Stort varmt TACK från Mimmi, världens lyckligaste vinnare"

**********************************

Såklart blev även jag jätteglad att Mimmi verkligen gillar sin vinst. Lyckliga TACK-mail som detta gör det extra roligt att ha tävlingar här på bloggen! :-)

**********************************

På tal om TÄVLING...Besökarantalet här på bloggen börjar närma sig 100.000. Då blir det tävling med GREENGATE vinster igen! Missa inte detta!!!

Info kommer så snart besökarantalet överstiger 100.000

Håll koll på min räknare :-) Du kan ju påskynda tävlingen 
genom att besöka min blogg lite oftare än vanligt ;-) hi hi


1 kommentar:

  1. Så mycket fint du har fyndat på loppis. Visst är det härligt att kunna fynda så. Snart dags för tävling då. Nu är det inte så många kvar ;)
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera