12 juli 2011

Efterlysning IRIS

Såklart jag inte kunde hålla mig från att blogga på semestern... hi hi...

EFTERLYSNING!

Jag har sett den - någonstans, men var? - en vacker IRIS i ROSA LILA toner!!!


Det vore fantastiskt vackert med en ROSA IRIS. 

Vi hade en GUL i vår trädgård, MEN eftersom bara Vita, Rosa och Svarta blommor "tillåts" enligt vårt bestämda färgtema så sålde vi den gula Irisen.


Så nu undrar jag: FINNS DET NÅGON AV ER SOM HAR
eller vet var jag kan få tag på en ROSA IRIS???

HELST några IRISARNA på de två översta bilderna söks, men även Irisen på bilden nedan kan fungera om den är ROSA och inte beigegul...
Tack för hjälpen :-)

Ps. Skulle det vara så att någon av er har VIT eller SVART IRIS så är jag jätteintresserad!!!


1 kommentar:

  1. Så fina irisar. Kan tyvärr inte hjälpa dig. Vi har blå iris i trädgården som sprider sig bra.....

    Ha en bra semester!
    Kram Ullis

    SvaraRadera