5 juli 2011

VINNAREN

TACK FÖR ALLA TÄVLINGS-SVAR!!!

De flesta av er hade självklart svarar rätt på frågorna, och dessutom lämnat ett bra och kreativt svar på vad ni skulle använda mixern till!

Rätt svar var: Husqvarna grundades 1689 som gevärsfaktori /
vapensmedja i Huskvarna i Småland, Sverige!.

Geniknölarna har gnuggats hårt,
alla motiveringar har lästs om och om igen, 
så till sist utsågs vinnaren!

TRUMVIRVEL........

Jag har äran att presentera vinnaren av en sprillans ny  
Powermix Silent från Electrolux.

Vinnaren är: MIMMI (som svarat den 16/5)

Maila mig ditt namn och adress så skickar Elektrolux priset direkt till dig! GRATTIS!!!

2 kommentarer:

  1. Va? Har JAG vunnit??? Skojar du nu??? Kan inte tro att det är sant!!! Kollar mailboxen och JOVISST, där finns ett vinnarbrev från dig och Elektrolux! JÖSSES SÅ GLAD JAG BLIR!!!!


    T A C K !!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja jag textar på örngotten. Brukar skissa upp med en blyertspenna först hur jag ska ha det. Har olika teckensnitt utskrivna så att jag kan titta hur bokstäverna ser ut. Tänk på att ha en kartong inuti så att det blir hårt och bra underlägg. Jag har den sedan kvar också när jag textar så att färgen inte gå igenom. Använder mig av textilpennor från Panduro eller Clas O. Det är sådana som man ska stryka fast eller som man kan tvätta efter att de torkat 12 h.
    Du får gärna höra av dig igen om du har några fler frågor.

    Kram Ullis

    SvaraRadera