19 mars 2011

Önskebok

Jag har fallit  för nya boken "Drömmen om en vit trädgård" av Carina Bergius!
Vill du bläddra i boken? Bläddra här

Gissa vad? Yepp, boken är beställd och på väg hem till mig!

Jag behöver lite "trädgårdspyssel" & inspiration innan snön har smält bort och det blir dax att ge sig ut i rabatterna! För hur konstigt det än låter, så har jag fortfarande hela tomten täckt i snö! ÖVERALLT!!!

Lyckligtvis så ser jag faktiskt att de enorma mängderna snö har sjunkit ihop men ännu dröjer det innan rabatterna kommer fram...

Nu ska jag sätta mig vid postlådan och vänta på min nya bok!



3 kommentarer:

  1. Vilken trevlig bok du beställt. Ja, nu är trädgården full av snö igen efter allt som föll igår. Så det tar ett tag till innan man kan påta i jorden.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. En bok helt i min smak. Du får väl berätta vad du tyckte om den när du fått hem den och läst. Var inte med i Vita Gåvor denna omgång, därför inget om det på bloggen. Kände att jag inte hade någon tid för det.

    Ha en fortsatt bra helg!
    kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Roligt att se vad det är för bok,,,
    har presentkort på Akademihandeln, väntar bara på den "rätta" boken att handla...
    Kram ullamaria

    SvaraRadera