11 mars 2011

Trädgårdsmässan del 1

Hela gårdagen spenderades på Trädgårdsmässan i Kista, så jag fyllde kameran med inspiration :-)
  
Chokladbitar???? Yepp, det finns minnsan god choklad att shoppa på trädgårdsmässan :-)
Bara 5kr per pralin hos Chokladhuset (D.34)
Hos Fullerö Handel (H:15) kan du shoppa en härlig handkräm och ett par handskar för Mässpriset  100 kr!
 En härlig monter visades hos Systrars Söta (F:14)
Jättetrevligt med pratstunden :-)

Underbara färger hos ÅRSTIDEN (F:15) 

Påsklängtan fick jag hos Piri-Piri

Hos BY CARIMA (D:23) hittade jag söta Fåglar på klot
Vackra vita primulor med pastellrosor i keramik, Sött :-)
Vackra vita kottar med Rosa Bellis och hornvioler :-) Sött, sött, sött :-)

Så vad shoppade jag då?
Jag kan väl inte vara riktigt klok?
Jag köpte 9st (YEPP: NIO...) nya pioner på mässan. 
Har fortfarande runt 50 cm snö  i trädgården och gissa vad? 
DET SNÖAR HÄR NU!!!... 

Hur löser jag detta? Jo, jag får plantera samtliga pioner i krukor och ställa dom i tvättstugan. Där får vi invänta våren och planteringsdax tillsammans. Vad gör man inte för sina nya vänner i rabatterna :-)

Mer bilder från mässan kommer :-)



2 kommentarer:

  1. Ser verkligen fram emot morgondagen. Känns så inspirerande. Synd att du inte kunde komma dit.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. If you're in search of the best Bitcoin ad network, visit MellowAds.

    SvaraRadera