1 oktober 2010

FÖDELSEDAGSTÄVLING - Greengate i potten!

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!!!

TÄVLINGS DAX

Kära Bloggläsare!

Jag har nu valt att byta adress HIT till "Blogspot.com"
istället för min tidigare "blogg.se".

Hoppas ni vill fortsätta följa mig här!

Jag fyller även år snart (9 okt) så för att fira min bloggflytt och
min födelsedag håller jag en utlottning här!

Jag lottar ut ett sprillas nytt fika-set från:
En LATTEMUGG och FAT (värde 218kr) från GREENGATE i ett härligt mönster!
(Färgen och mönstret är hemlig tills vinnaren presenterats, men alla är ju ursnygga :-)...)



För var 20:e tävlande kommer jag lägga till
YTTERLIGARE 1 Vinst från GREENGATE!

Det kan bli handdukar, förvaringspåse, mm

Så länka på, ju fler som deltar i tävlingen,
desto fler fina priser lottar jag ut!!!


Vad kan Du göra för att vinna? Samla många lotter! För jag behöver ju lite hjälp att sprida min nya bloggadress! Du får en lott för varje moment - max tre lotter per bloggare :-)

1 Lott Bli min följeslagare (klicka på knapparna i högersidan, se exempel här nedan) och  lämna en kommentar här.

2 Lotter Bli följeslagare + Länka till tävlingen från din blogg. Låna gärna tävlingsbilden ovan. Lämna länken i en hälsning här.

3 Lotter Allt ovan samt Sprid min nya bloggadress till 5 bloggvänner, som gärna får delta i tävlingen! Fler deltagare ger ju fler priser :-)

Har du ingen blogg? Då kan du sprida min bloggadress till 5 andra bloggare och maila mig vilka bloggar du spridit adressen till :-) Det blir ju en lott :-) Kanske vinnarlotten...

Hur många lotter tar du?


Tävlingen pågår till 31 oktober kl 23.59.
Vinnaren/vinnarna meddelas per mail och här på bloggen efter tävlingens slut!



117 kommentarer:

  1. Hejsan Helena! Du har en super härlig tävling,och jag deltar med 3 lotter. Jag har blivit din följeslagare och jag har länkat med bild till dig på bloggen,och tipsat fem vänner om din tävling.. Jag hoppas på turen att vinna denna fina tävling.. Jag bara älskar GreenGate härligt.
    Ha en super fin höstdag!
    Kram Sandra!

    SvaraRadera
  2. Jag blev din följeslagare på bloglovin för bara 3 dagar sedan och hoppas att det räknas ändå! Har även länkat till dig via min blogg :)

    SvaraRadera
  3. Jag är redan följare så jag länkar dig plus om tävlingen green gate har så mysiga saker me like!

    Ha en bra helg
    kram wivi

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken fin tävling! Jag tar två lotter i den och lägger till mig på bloglovin genast! Länkar förstås också.

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig utlottning! Två lotter till mig, är ju redan följare och har länkat från mig. Ha en skön helg och grattis i förskott!
    Kram L

    SvaraRadera
  6. Hej Helena!
    Vilka fina vinster du lottar ut! Jag är gärna med o länkar med bild från mig, har redan lagt till mig som följare så jag kniper 2 lotter tack!

    Ha en sköön helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Grattis i förskott och välkommen till Blogspot :)
    Jag vill så klart vara med och tävla - älskar ju Green Gate och älskar att tävla!!

    Jag norpar, tja, det är ju upp till dig egentligen. Jag ville inte bara skicka din blogg till 5 vänner utan la ut den på Facebook istället, så alla mina vänner kan se adressen in hit - är det samma som att tipsa 5 vänner och få en extra lott?? ;) Annars är det 2 lotter för mig, följer och länkar från min blogg.

    Ha en fortsatt skön fredag och en lika skön helg!
    Kram ia

    SvaraRadera
  8. Hej! Grattis i förskott! Vilken fantastisk tävling du har! Jag är gärna med och tävlar med 2 lotter.


    Kram Amanda

    SvaraRadera
  9. Tusen tack för födelsedagshälsningen!

    Lycka till med bloggbutiken!

    //Lena

    SvaraRadera
  10. Härlig tävling! Jag tar två lotter tack :) Har blivit följare och så har jag länkat i högra spalten här:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/
    Håller tummarna!
    Och grattis i förskott, du delar födelsedag med min son :)

    SvaraRadera
  11. Hoppas verkligen på tur i din utlottning. Jag har lagt till mig som följare och jag har länkat från min blogg.
    Kram <3

    SvaraRadera
  12. Hejsan!

    Jag tar 2 lotter, anmäler mig som "stalker" och länkar via min blogg. =)

    Ääääääääälskar Greengate.

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  13. Ops, vilken fin blogg jag hittade här då...
    Jag vill ha alla tre lotter så jag kommer att skicka din adress till fem av mina bloggvänner.
    Länkar åxå från min blogg.
    Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas....att jag vinner.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag är gärna med i din fina tävling:) Jag vill ha två lotter tack. Har blivit din följeslagare samt länkar till dig ifrån min blogg (narlivetarsombast.blogspot.com) Kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Hej Helena! Vad kul att du ville vara med i mitt lotteri! Klart jag vill vara med i ditt också. Lägger mig som följare och fixar länkningen strax!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  16. Hej Helena,
    ok, now I understand :o)
    So, i send you a greeting - done;
    I create a link on my blog - done;
    I´m your new follower - also done;

    Now I keep my fingers crossed for me ;o)
    Have a nice evening.
    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  17. Meeeeeeed,om du missade det vill jag vara med :)
    Jag är redan följare, länkar inne hos mig och tipsar så tre lotter tack :)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med i din tävling, älskar ju Green Gate. Är ju redan följare på bloglovin och så länkar jag till tävlingen från bloggen så två lotter blir det, om det inte räknas med en till när länken till tävlingen även hamnar på fb.Då kan alla mina vänner se den.

    Önskar dig en trevlig söndag!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Jag följer och länkar, vill ju gärna vinna detta sättet:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Vill inte missa något i din mysiga blogg så jag är mer än gära följare av din "nya" blogg o jag ska fösöka mig på att skriva till 5 vänner o berätta om dig o så självklart gör jag en länk till din härliga tävling!!!

    Kramis från Pockethexan själv som har pockettips för alla smaker o tar mer än gärna emot nya!
    <;D

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med och tävla om de fina Green Gatevinsterna..Jag gillar också dessa färgglada saker. 3 lotter då jag följer, länkat och tipsar din blogg till mina vänner..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag vill gärna vara med! Jag länkar med bild hos mig och har lagt till mig som följare hos dig! Så 2 lotter tack!

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  23. Vill gärna var med och tävla, tar 2 lotter
    Kram

    SvaraRadera
  24. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Blivit följare och länkar från min blogg.

    Håller nu tummarna!

    Kram,
    Cecilia

    SvaraRadera
  25. Klart man vill ta chansen i din tävling. Blir tre lotter här då, länkar och lägger till dig på blogglovin.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag vill vara med, tar en lott!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  27. Härlig tävling som jag såklart inte vill missa!
    Jag följer, länkar och tipsar! Så tre lotter, tack!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  28. Klart jag vill vara med och knycka tre lotter. Vill ju inte missa en ev. vinstlott.
    Grattis i förskott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  29. Vad roligt med en utlottning och fina priser från favoriten Greengate.
    Jag länkar från mig och är följare till din blogg.

    Håller tummar och tår nu

    Kram

    SvaraRadera
  30. Jag följer nu din blogg!

    Jag tar gärna en lott.. :)

    /Malwin

    SvaraRadera
  31. Hejsan, jag är gärna med och tävlar på din trevliga blogg.
    Deltar med 1 lott, tack.

    Hösthälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej! Jag deltar i din fina utlottning med 2 lotter (följare + länk från min blogg).

    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar på 2 lotter :)

    SvaraRadera
  34. Så fin blogg du har! <3
    Vill gärna vara med i tävlingen med en lott, tack.

    SvaraRadera
  35. två lotter till mig, tack! roligt att du kommenterade hos mig så jag hittade hit!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  36. Åh så fina vinster , jag roffar åt mej 3 lotter , ska länka till min blogg senare i kväll // STINA

    SvaraRadera
  37. Hej hej!

    Har inte börjat blogga än så det blir en lott för mig som nu följer dig och din jättefina blogg.

    Mysiga höstkramar Jeanette N

    SvaraRadera
  38. Jag vill så gärna vinna de fina vinsterna så det blir två lotter för mig. Följare och så länkar jag från min blogg.
    Håller tummarna!!!
    Kram Maj-Gun

    SvaraRadera
  39. Jättekul tävling =) Jag har länkat och följer dig.

    http://karoleen.blogspot.com/2010/10/tavling-hos-franska-liljan.html

    Mvh Karoleen

    SvaraRadera
  40. Hej, jag är gärna med och tävlar!

    Länkar här: http://matildasusanna.blogg.se/2010/october/tavla-tavla.html#comment

    Har lagt mig som följare och tipsar 5 bloggvänner!

    Kram Matilda
    matilda-pettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Vilket härligt upplägg på din utlottning!! Kan ju blir riktigt många vinster när du lottar ut sådana fina priser!!
    Jag har lagt mig som följare o länkar på min blogg med bild. Så nu är det bara att hålla tummarna!
    Må så gott!
    Marie

    SvaraRadera
  42. Länkar till tvälingen här: http://frokencederberg.blogg.se/2010/october/tavling.html

    har lagt till mig som följeslagare och tipsat 5 bloggvänner :)

    Kram Madeleine!!

    cederberg_@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jeg blir med med et lodd.....litt beskjeden av meg ;P
    Kjempefine premier....
    Forresten er du også hjertelig velkommen til min egen gove-away;jeg har b.l.a fine ting fra Cath kidston som premie:)))))

    Lykke til med lotteriet!!!
    tove:)

    SvaraRadera
  44. Hejsan! Vilken tävling. Är ju självklart med och tar två lotter.
    Länkar och fäljer.

    Lotta

    SvaraRadera
  45. Hej! Jag vill vara med och blir följare o länkar = 2 lotter! Hoppas på tur för jag älskar Greengate!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med! Jag har ingen blogg, så det blir 1 lott. Jag skickar med din länk i mina mail i stället. Du har en härlig blogg, som jag gärna unnar mina vänner att upptäcka!

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Hejsan! Vilken underbar tävling! Greengate är ju sååå gosigt! Jag tar två lotter, Jag blir följare och länkar ;O)

    Ha det gott!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  48. Nydelig blogg du har.
    Vil gjerne være med i ditt flotte lotteri med 1 lodd.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Jeg har Give Away hos meg også hvis du vil være med.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  49. Deltar gärna med två lotter,
    MVH;
    Petra

    SvaraRadera
  50. Hej hej!!
    Jag ääälskar Green Gate och vill gärna vara med och tävla med två lotter!
    Jag har nu lagt en länk till din blogg och blivit följare!
    Hoppas nu på tur!
    :)
    MVH/Sofia i Uddevalla

    SvaraRadera
  51. Hej! Jag är med och tävlar med en lott. Länkar med en bild på min blogg.
    Therese

    SvaraRadera
  52. Vilken underbar tävling! Jag följer och länkar så jag tar två lotter. Hoppas på vinst=)

    SvaraRadera
  53. Vilken härlig tävling! Jag följer bloggen, och så länkar jag, och så gör jag ett inlägg om din ljuvliga blogg (förstås länkar jag adressen) och sen håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  54. Hej,,vill gärna vara med och följer o länkar ,,det blir 2 lotter..hoppas på tur..Susanne i Fare

    SvaraRadera
  55. Hej! Vilken fin tävling! Jag är gärna med! med TVÅ lotter. Följer och länkar!

    Ha det bra!
    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  56. Hej! Vill så himla gärna vara med...Greengate är snyggt:) Har lagt mig som följare och länkar. Blir väl två lotter?!!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  57. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar om dessa fina vinster, med 3 lotter.
    Jag har blivit följare här på din blogg, Anna V heter jag.
    Sen har jag länkat på min blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/vinn-en-lattemugg-och-fat-den-3110.html
    Samt så har jag spridit din nya blogg adress och tävling på min FB, för maximal effekt :) Heter Anna VI på FB.

    Hoppas på tur.
    Mvh// Anna Vid
    mail: melinasmamma@live.se
    blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se

    SvaraRadera
  58. En lott, ingen blogg. Anmäld som följare. Kanonvinst!
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. God morgen ;)
    gratulerer med overstått,
    Så klart jeg vil være med å feire deg.
    hipp hipp hurra.
    Jeg følger bloggen din og forresetn , altså to lodd )
    ha en strålende dag.

    SvaraRadera
  60. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med i din tävling med underbara vinster. Älskar Green Gate=) Jag lägger mig som följare och länkar på min blogg, 2 lotter till mig!

    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  61. Suerfin blogg du har... Jag vill gärna vara med och tävla om de fina vinsterna.
    Söndagshöstkramar Anna

    annsve.1@edu.gislaved.se

    SvaraRadera
  62. Jag är jätte gärna med och tävlar med 2 lotter
    som följare heter jag lindas

    tipsat här

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-greengate-3110.html

    SvaraRadera
  63. Hej hej!
    Jag har blivit följeslagare här och kommer följa bloggen med glädje. En lott till mig då?

    Hälsningar Emma

    SvaraRadera
  64. God Morron vännen!
    Jag var nog lite trött igår när jag skrev en kommentar till dig, eftersom jag inte fattade att jag skulle skriva här.....Fniss!

    Jag tar 2 lotter tack och länkar så klart från min blogg!

    Ha en bra start på den nya veckan!

    Kramis Therese

    SvaraRadera
  65. Hej, jag är gärna med :) 2 lotter tack.
    Har blivit följeslagare, blev nog under namnet turkost...

    Har länkat i sidmenyn:
    http://turkost.blogspot.com/

    SvaraRadera
  66. Åh det här är en vinst man blir glad av! Jag vill såklart vara med och tackar för två lotter :)
    Kramar

    SvaraRadera
  67. Hej
    vilken fin blogg du har klart jag vill vara med och tävla jag länkar och blir följare så två lotter tar jag med mig.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  68. Hej!
    Vill inte missa denna fina tävling, har blivit följare på Blog Lovin och länkar från min blogg, så två lotter tar jag.

    Kram

    SvaraRadera
  69. Gratulerer så masse med overstått bursdag:)
    Jeg selv hadde bursdag den 6 oktober:)

    2 lodd til meg:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/give-away-hos-franska-liljan.html

    Mvh siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  70. Hej!
    Jag har länkat från min blogg och tipsat om din nya bloggadress och jag följer! 3 lotter antar jag att det blir då :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  71. Hei :)

    Jeg er gjerne med og prøver lykken.

    Tar 3 lodd. Her er mitt innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-saker-fra-green-gate.html

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  72. Hej!
    Följer dig så gärna. Har länkat till din blogg från min, tipsat om din bloggadress så jag tar 3 lotter!
    Trevlig fortsättning på veckan!
    MVH Malin

    http://hemhososs.blogspot.com/

    SvaraRadera
  73. Hej Helena!
    Jag vill gärna vara med i din fina tävling!

    Jag har länkat hos mej och lagt till dej på bloglovin.
    KRAM

    SvaraRadera
  74. Hej, jag blir din följeslagare samt länkar med en bild från min blogg. Så det blir två lotter ÄLSKAR verkligen greengate! Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  75. Vilken rolig tävling!
    Har blivit prenumerant på Bloglovin och har länkat i min blogg: http://chokladmamman.blogg.se/2010/october/green-gate-tavling.html
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  76. Njuter varje gång jag dricker ur min blommiga greengatemugg, vatten, kaffe eller te. Vill gärna ha fler, länkar och blir följeslagare till din blogg!

    SvaraRadera
  77. Nr 78 kommer här..

    Hur har jag kunnat missa detta!?.. Så klart jag vill vara med, jag tar tre lotter.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  78. Hej!
    Jag är gärna med! Länkar och är följare, två lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  79. Wow vilka supervinster!! Klart man fortsätter följa dig .-)
    Jag länkar till tävlingen på min blogg och blir en följare.Jag har även tipsat några vänner om bloggen.
    Ha en mysig söndag
    kramar malin

    SvaraRadera
  80. Hejsan!
    Vilken trevlig blogg jag hittade och vilken trevlig tävling.
    Är med och tävlar med TVÅ lotter.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  81. Å va kul med en ny blogg =0)
    Å vilka fina priser!
    Har lagt till mig som följare och länkar från min blogg, så 2 lotter =0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  82. Hej!! Åh va kul jag är jättegärna med har blivit både följare och länkat på min blogg.
    Gills det om man skickat din länk till alla sina mail listor oxå?? ;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  83. Hej, fin blogg du har, jag följer och tar då en (tur!!) lott. Jätte fin saker. Annika

    SvaraRadera
  84. Kommentar nr 78 blir det här om jag har rätt. Jag tar två lotter med BL och en länk som finns här:

    http://evamar.blogg.se/2010/october/fikaset-mm-31-okt-1.html

    SvaraRadera
  85. hej vill gärna vara med o tävla om fina vinster 4 st lotter tack!! har tipsat alla mina grannfruar om din tävling o blogg!!

    SvaraRadera
  86. aj aj..skrev jag fyra lotter,,HAHA,,jag menar såklart 3..måste nog sova nu..tack för en fin och intressant blogg!!

    SvaraRadera
  87. Är numer din prenumerant på bloglovin!

    Looovar att bjuda dig på fika om jag vinner, haha :D

    SvaraRadera
  88. jag har tyvärr inte googel konto..
    men jag har lagt ut det på min blogg så mina besökare ser tävlingen och kan delta i det.

    för dessa fin fina vinster vill jag ej missa chansen att kanske vinna

    http://frokenkok.blogg.se/2010/october/vinn-hos-franska-liljan-31-okt.html

    SvaraRadera
  89. Klart jag vill vara med och prova lyckan!!!
    //Johanna

    SvaraRadera
  90. Jag tar gärna 3 lotter! Länkar+ följer+ rekommenderar 5 st bloggare till!

    Underbar blogg!
    Kram Marja

    SvaraRadera
  91. Har försökt att gå in som följeslagare av bloggen funkar inte just nu men försöker igen senare
    Marja

    SvaraRadera
  92. Jag är gärna med och tävlar! Jag älskar Greengate! Jag är nu en trogen följeslagare (inte bara för tävlingens skull - jag gillar verkligen din blogg), jag har också skrivit om tävlingen och länkat från min blogg och självklart tipsat 5 vänner om tävlingen. Så nu är jag värd tre lotter;) Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  93. Kul att tävlingen växer :-)!

    Jag är ju följare sedan länge och nu har jag även tipsat (sent om sider tyvärr) om tävlingen
    = 2 lotter med andra ord.

    Kram kram

    SvaraRadera
  94. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/greengate-3110.html

    SvaraRadera
  95. Hej!
    Underbar blogg, underbar tävling!

    Jag har blivit följare av din blogg + att jag länkar på min julblogg + att jag meddelat 5 bloggvänner om tävlingen - så nu har jag hela 3 lotter.

    SvaraRadera
  96. Underbar tävling!
    Jag är med på två lotter då jag länkat tävlingen till min blogg och blivit din följare!
    Nu håller jag tummarna för en fin Greengate vinst!
    Hej från Loo!

    SvaraRadera
  97. Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  98. Jag är gärna med och tar två lotter tack!

    Är följare på BL och har tipsat om tävlingen här:
    http://care69.blogspot.com/2010/10/31-okt-vinn-produkter-fran-green-gate.html

    SvaraRadera
  99. Grattis till en jättefin och mycket inspirerande blogg! Självklart har jag blivit följare på bloglovin, och hoppas på tur med en lott, jag som ALDIG vinner nånting...!
    Hälsningar Malle- Din nya (och första?) följare i Tunisien!

    SvaraRadera
  100. Jag är med och tävlar :-)

    Har lagt till dig på BL och länkat tävlingen på min blogg: http://belllybus.blogg.se/2010/october/tavling-greengate.html


    Min hotmail: bellybus@hotmail.com

    Håller tummar och tår nu! :-)

    SvaraRadera
  101. Jag har tipsat, länkat och lagt mig som följare så jag tror det ska bli tre lotter.
    Hoppas nu på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  102. Nu har jag lagt till din blogg till de som jag följer. Hoppas på vinst :-)

    Annette

    SvaraRadera
  103. HIhi hade jag lämnat kommentaren så galet, ja det är la typiskt mig, ler.
    Jag vill i vart fall vara med i din fantastiska tävling! KRAM

    SvaraRadera
  104. Jag är gärna med och tar en lott då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/31-okt-vinn-produkter-fran-green-gate.html

    Hoppas på tur!
    Mattias
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Hej! klart jag vill vara med i utlottningen:)

    Blir din följare så en lott.
    johanna_bellio@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Länkar, följer och sprider ryktet till 5 bloggvänner :o), så jag tar 3 lotter.

    //Linda

    SvaraRadera
  107. Deltar gärna i Din fina utlottning! Länkar och följer så jag tar 2 lotter tack!

    Mvh Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera
  108. Klart att jag e med

    Här e min länk till din tävling
    http://lomia.blogg.se/tavlingar/2010/october/fikaset-31-okt.html

    Hälsningar

    sosso

    SvaraRadera
  109. Jag tar 2 lotter, har lagt till dig på bloglovin och länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/10/greengate-3110.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  110. Vill gärna vara med i tävlingen. Fina vinster.
    Håller tummarna.
    Häls. Kerstin
    kerstinhaka@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd :) Har blitt følger og lenket fra bloggen min. Velkommen på besøk til min blogg, jeg har også giveaway på gang, så hjertelig velkommen til å være med på den :)

    SvaraRadera
  112. Jag är med och tävlar och har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2010/10/vinn-greengateporslin.html
    Jag har lagt till dig med Friend Connect.

    SvaraRadera
  113. Hej! Deltar gärna i ditt lotteri men kan inte det här med att länka så det blir inte flera lotter. Har en blogg men vet inte hur man gör ÄN :)

    min mail: katjakaj@home.se

    SvaraRadera
  114. Kanskje jeg er sent ute, men prøver likevel, tar et lodd, flott blogg legger meg som følger også.
    Klem Åse

    SvaraRadera
  115. Vil bare si at jeg har prøvd å legge meg til som følger, men google er sikkert ute av drift, får bare opp siden kan ikke vises.kommer tilbake snart for å prøve på nytt.

    Klem Åse

    SvaraRadera