11 oktober 2010

Bloggträffen formforum

Oj oj vilken underbar bloggträff som anordnades av Trendgruppen, Milk, och Scandic Malmen!

2 fullspäckade dagar med alla trevliga bloggare och alla underbara människor vi träffat! Ompysslad som en prinsessa, röda mattan och goodiebags...

TUSEN TACK för att jag blev inbjuden!

Här är vårt schema:


Jag vet knappast vad jag ska börja berätta om från denna bloggträff, så det kommer att bli flera inlägg. Hoppas ni är nyfikna och vill höra allt ;-) !

Morgondagens TisdagsTema i Inspirationsfabriken är ju Sovrum,
så det börjar jag med att visa: Mitt hotell-sovrum!


1 kommentar:

  1. Åh ska bli så kul o se!!! Hoppas man kanske kan få bli bjuden nästa år...

    Har akiverat min profil för det gick tydligen inte att gå in på den innan o läsa min blogg???

    SvaraRadera