25 november 2010

Hemmets nya kostym BILDERNA :-)

Ja precis som jag befrade så blev det ju nattsvart i helgen, vi fick nämligen strömavbrott i lördags efter lunch, när vi bytte kostym på vardagsrummet och matsalen! Inte läge att fotografera alltså... Vi såg inte ens vad vi skulle göra, så vi åkte iväg och handlade istället.

Så under söndagen fick vi jobba på dubbelt så fort för att hinna med det vi skulle gjort även i lördags... Fota? Nej det hann jag inte ens :-)

Men som jag lovade kommer här före och efter-bilderna:

Klickbara som vanligt :-)

Vardagsrummet

Soffan

Gardinerna

Matsalen

Kökshörnan


 Viss skillnad... Från ljust och luftigt till varmt och ombonad. Som gjort för julmyyysss :-) Beklagar verkligen de USLA foto-förhållandena, gråväder med snöfall gör inte fotot bättre... Men ni får vara rara och använda er fantasi :-)

Nu skall det pysslas och pyntas resten av veckan fram till advent och sedan längs resan fram till julafton :-)

SÅ myyyysigt med allt pyssel:-)

4 kommentarer:

  1. Då återkommer jag å tittar sedan...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Härligt med tävling! Ha det bra!// Caroline L

    SvaraRadera
  3. Inte kul med strömavbrott när man håller på för fullt och pyntar och donar.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Men så vackra före och efter bilder,,,
    jag har alltid tyckt att det är så roligt för då ser man verkligen hur det har förändrats...
    Tack än en gång för vinsten....
    blev verkligen jätteglad!!!
    kram ullamaria

    SvaraRadera