19 november 2010

Jakten har startat

Efter många år av lång och trogen tjänst har vår Vita snygga designade släta fina soffa sagt upp sig. Sömmarna har spruckigt på plymåerna och den har blivit allt mer nedsutten.

Så... Vi har bestämt oss för att hitta en ny soffa.

Det kanske inte hinner tas ett beslut på vilken soffa det blir som får flytta hem till oss före jul, men idag har vi varit på soffjakt runt om i staden :-)




Dessa soffor är några av dem vi tittat på under dagen och som vi väljer emellan. Färgen har vi inte bestämt ännu. Vi ska försöka bestämma model först. Svängd? Rak?

Vilken modell gillar ni bäst?

***********

ps. glöm inte PILGRIM-tävlingen här på bloggen.
Klicka på bilden uppe till höger :-)

5 kommentarer:

  1. Hej!Skulle välja nummer ett gillar både färgen och svängen. Själv har jag en liknande men rak. Hade jag mer utrymme definitivt en svängd:) Det var mitt råd.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Så søtt med små hjul på sofaen. Jeg likte rosa med sving best *♥*

    SvaraRadera
  3. Jag gillar alla howardmodeller men tror att den svängda blir min favorit.

    Ha en bra fredag med massor av mys,
    kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Oj, vad svårt val...
    vi älskar vår Eketorpsoffa och hoppas att den håller måååånga år än,
    vi har bytt överdrag två gånger ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  5. vart är sofforna ifrån?

    SvaraRadera