18 november 2010

Julfynd hos RUSTA

Var på besök hos RUSTA nyligen, julen hade verkligen kommit dit :-)

Jag hittade en hel del söta saker som jag vill visa er.

Först dessa underbara JULKULOR i glas:



 Kostar 29,90 / st


Kostar 69,90 per 2-pack


Dessa tuffa julgranar för 369 kr /st:



(Jo det fanns en GRÖN oxo... hi, hi)


En charmig ljusslinga med ROSA handväskor:


Och en jättevacker kandelaber i silverfärg:


Missa inte dessa julfynd hos RUSTA.

Söker DU något nytt julpynt i år?







5 kommentarer:

  1. Oj, jag är ju inte så mycket för julpynt, med jag får nog ändå ta mej en titt på rusta, verkar finnas mycket att välja på.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Jag måster erkänna att jag ha aldrig satt min fot på Rusta. Men när jag ser detta, och ser massa andra tips som folk har på fynd från Rusta, så känner jag att jag nog måste planera in en tur till Rusta. Snart! :-)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Hos Rusta kan man verkligen hitta fynd och i år har de slagit på stort och har följt trenden lite mer. Finna mycket i vitt och silver.

    Undrar hur det skulle se ut med en vit gran inne? Det är nästan så jag blir lite sugen men jag vill nog ha en ädelgran ändå. Men jag tror på idén.

    Kram

    SvaraRadera
  4. åååh så mye fiiiint! ballettskoene og den lysslyngen med vesker er jo bare ♥♥♥. Jeg tror ikke vi har Rusta i Norge :/ *♥*

    SvaraRadera
  5. Å vad jag hade velat ha Rusta när här!
    De där flugsvamparna... ååååå!!!

    SvaraRadera