24 september 2010

Fridas Gård favoriter sep-okt2010

Ja, fullt av härligheter hittade jag hos Fridas Gård, när jag tittade in till dem nyss.


Webbshoppen är fullsmockad med olika läckerheter.
Dessa blev mina favoriter just nu:

Zink till jul är aldrig fel...
En väckarklocka BEHÖVER jag verkligen. Har ingen nu...
Vacker ljusklocka som skyddar ljusets låga...
Fina Zinkhus till hösten och julen, Inne & Ute!
En vacker spegel gör hela morgonens lycka :-)
Finns alltid plats för fler ljusstakar i fattigmanssilver hemma hos mig.
och till sist, boken jag längtat efter sedan den kom ut...

Nu ska jag bara bestämma mig för vilka favoriter
 som hamnar på önskelistan till min födelsedag (9 okt),
ett angenämt problem :-)


2 kommentarer:

  1. Suck... Skulle ha rätt svårt att välja mellan de där godbitarna vill jag lova! Får julkänslor bara jag tittar på bilderna ;0)

    Det går utmärkt att beställa ett mobilfodral. Jag har ett till Tilda tyg med turkos botten om du hellre vill ha det. Jag behöver exakta mått på din mobil när jag syr upp fodralet så det passar. Maila mig gärna på anna_forslund@live.se.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Kan ju vara svårt att välja bland alla underbara saker
    Jag bara älskar klockan !!! Vill ha
    Kram Lotta

    SvaraRadera