30 september 2010

Ljuvliga volanger från Ester Eleonora

Så vacket namn Ester Eleonora, speciellt Eleonora. Det är Vårt gamla familje/släkt namn på min mammas, mormors och gammelmormors sida :-) Alla tjejer i familjen heter Eleonora och minst ett namn till, ända sedan sju (eller mer) generationer tillbaka...

Klädmärket Ester Eleonora tycker jag gör så mycket fint. Dessa ljuvliga kläder tycker jag bäst om i höst, de platsar perfekt på min önskelista inför födelsedagen :-)

En underbar cardigan med spetskant

Ljuvliga klänningar




 Fantastiksa sjalar, jag gillar dem ALLA :-)

Som de ljuvligast karameller, gräddbakelse och gosaker :-)

Me Looooove :-)
imorgon är det äääntligen dax för min T Ä V L I N G :-)

4 kommentarer:

  1. Superfina sjalar!! Skulle gärna äga en sån. :-) Har aldrig hört talas om märket förut men i fortsättningen kommer jag definitivt ha det i åtanke!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill delta i min tävling om poetnarcisser. Ska kolla in din tävling i morgon. Trevligt mode du visar idag! /Mimi

    SvaraRadera
  3. Åh så fina kläder!!!! Tusen tack för det tipset!!!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kläder (och fint namn).

    Trevlig helg :-)!

    Kram från Anette

    SvaraRadera