26 september 2010

Söndagsbilden InspirationsFabriken: Arbetsglädje åt alla

Söndagsbilden från Inspirationsfabriken: Arbetsglädje åt alla


Jag har valt mitt att visa mitt bakhörn! Här trivs jag som allra bäst och det som skapas här av mitt arbete blir till glädje för alla som tittar in till oss. Och faktiskt så brukar mitt bakrykte spridas rätt snabbt, så godsakerna blir sällan liggande många timmar...

Jättekul, såklart, att det inte bara är jag själv, och snälla familjen, som uppskattar det goda :-), utan även vänner och bekanta som tittar förbi på en provsmakning :-)

Här trivs jag så bra bland mina loppisfynd, ljuvliga, ärvda, antika detaljer och sköna presenter och nyinköp...

Bästa presenten fick jag från kära Maken, Mamma & Pappa: Min ROSA Kitchenaid! Me love....


och här skapar jag stordåd... ;-)

Välkommen in på en fika, du med!!!


2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut!

    En Kitchen Aid står på min önskelista också! :)

    Ha en skön söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken mysig bakhörna med härligt rosa klickar, förstår verkligen att du trivs där :)

    Ser spänt framemot ditt loppisfynd :)

    Ja en trevlig söndag, kram Annika

    SvaraRadera