21 september 2010

Tävling hos Ljuva HEMligheter

TÄVLA OM GREEN GATE
Jag deltar just nu i en helt underbar tävling hos "Ljuva HEMligheter" Med dessa rader hoppas jag såklart på MIN tur och storvinst! Det känns som om det behövs efter senaste månadens alla skador och sjukhusbesök (senast igår igen...)
Mitt mål just nu är:
* Ingen mer spik genom foten (AJ som tusan+kryckor i tre veckor , två stelkrampssprutor (första nålen gick av i min arm...) & penicillin 10 dagar)
* Ingen mer spik i fingret (AJ som tusan + svår varbildning), hoppas effekten av stelkramps-sprutan finns kvar...)
* Ingen ny akut allergisk chock med nässelutslag från ögonen ner till knävecken. (Blev heltäckt på 30 min. In till Akuten, blev kvar på intensivbehandling över ett dygn...) Äter nu cortison i 14 dagar...
Vad tror ni, finns det en chans att hålla sig skadefri ett tag nu :-) ?
Må tävlingsguden vara på min sida och låta mig vinna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar