14 januari 2011

House Doctor & HIMLA på PUB

Ni har väl inte missat att fina House Doctor & HIMLA finns på Hötorget i Stockholm. Ja, i PUB-huset alltså! Där har de båda märkerna en stor jättefin butik tillsammans.

Just nu bjuds man på vintrig dukning med tulpaner och krispiga färger som Lime och Aubergine. Vinter-fräscht!

Lite jul som dröjt sig kvar...

Naturnära, grått, vintrigt och snyggt!

Härligt färgkaramell i vintermörkret :-)
Bilder House Doctor & Himla /PUB

Jag har besökt butiken flera gånger och kan bara konstatera att det är en härlig njutning att vandra runt i den S T O R A fina butiken!

Ett collage med gobitar från HouseDoctors nyheter 2011


Jag visar en HIMLA-special imorgon!



7 kommentarer:

  1. Förstår att du varit där flera ggr, ser ut att finnas många guldkorn där. Kanske lite mycke färger i min smak men de får man sortera bort. Gillar verkligen att blanda in lite av den ruffa industristilen, ger ett gediget intryck.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Jo, det hade jag missat! Och jag som älskar House Doctor! Måste till PUB. Nu!

    SvaraRadera
  3. Så HIMLA fint inlägg ;)
    Visst , såna butiker är ögongodis...
    Man kan gå där i timmar och drömma...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder...fick en kanon idé.
    Ha nu en underbar helg.

    Kram Irene

    SvaraRadera
  5. Hej Helena!
    Jag hade problem med sonens rum. .Han gillar inte vit.
    Så när jag såg ditt inlägg med den gröna soffan och alla färgglada kuddar...så får det bli. .ler
    Har en fin modell på soffa efter dottern så nu ska jag ut och leta tyg. .å hoppas att han blir nöjd.
    Otroligt svårt att veta vad man ska göra med en 17 årings rum.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  6. Jag har valt att inte ha ordverifikation för jag får fler kommentarer för att folk tycker det är jobbigt och ta tid med det.
    Jag har ALDRIG fått en negativ kommentar av någon, och om jag skulle få det så tar jag bort den med symbolen papperskorgen.
    När jag vill se dagens kommentarer så går jag bara in på blogger /kommentarer och ser vilka som skrivit.Lätt som en plätt...i de norska bloggarna har knappt någon ordverifikation.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  7. Önskar en trevlig tripp till Enköping, kan tyvärr inga affärs tips på vägen (bor förlångt upp).
    Tack för att du uppmärksammade att min blogg fyller år idag =)
    Kram Sussi

    SvaraRadera