30 januari 2011

Söndagsbilden Varm om hjärtat

Söndagsbilden från Fabriken tillägnas mina underbara läsare :-)

Kära besökare, kära, kära trogna läsare och följeslagare!
Så fantastiskt roligt att se hur siffrorna för "prenumeranter" och "följare" stadigt kliver uppåt!!!


Jag har försökt underlätta för er besökare. Ni behöver inte längre fylla i någon kod eller dylikt, utan kan skicka er hälsning utan trassel. Hoppas det gillas av er:-)


Det finns just nu en enkät här på bloggen. Det är bara en gång ni får frågan att delta, inte varje besök :-) Det är självfallet HELT frivillig att delta i, men hjälper mig mycket när jag ska utveckla bloggen. Ni får gärna lämna era förslag och synpunkter! Emottages tacksamt!

Jag blir fantastiskt glad över alla era kommentarer och hälsningar! Det värmer verkligen i hjärtat.


Så blommorna är till er!

Och för att tacka er ordentligt så kommer snart en utlottning för alla prenumeranter & bloggföljare igen! 

5 kommentarer:

  1. Tack för de fina blommorna ;-)!

    Vad kul det är att det är fler och fler som hittar hit till dig.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh,en får tacka för den fina blomman ;)
    Här är ju alltid roligt att gå in som följare.
    Kram på dej, Ullamaria

    SvaraRadera
  3. Tack för blommorna, de värmde verkligen:) Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina blomman. Omsluten i skir tårtpapper och nerstoppad i en gammal silver skål, helt klart vackert.
    Hoppas du får en bra start på nya veckan.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Fina, fina blommor! Kul idé att piffa till blomman extra med tårtpappret! :-) Jag ska spara den bilden i min "Tips, idéer och inspirations-mapp" så jag kommer ihåg och kanske kan göra något liknande!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera