23 januari 2011

Söndagsbilden: Zumba & Tävling

Söndagsbilden från mig är mitt senaste intresse: ZUMBA

Jag hoppas ni inte blir för besvikna att jag för första gången inte visar någon inredningsbild idag. Jag tar igen det imorgon :-)


ÄÄÄntligen har vårens danskurs dragit igång och jag har kommit med på ZUMBA-dansen! Zumba är en dansklass med jättebra musik, superenkla rörelser, hög fart och massor av flås :-)


Mina lärare Mia & Charlotte är supersköna tjejer som inspirerar oss och får oss att dansa - fast vi inte "kan"... :-) Alla danser blandas: Klassiska balettrörelser, Salsa, Merengue, Fuego, mm mm mm 


Vi har så vansinnigt roligt så man längtar tills nästa pass, fast man känner sig totalt slutkörd efter varje Zumbaklass :-)




Har du provat Zumba ännu? 

*******************

Vill oxo påminna er att det är SISTA DAGEN PÅ TÄVLINGEN IDAG!!!

 Missa inte möjligheten att få ett paket med dessa SEX fina produkter!!!




8 kommentarer:

  1. Å vilken hurtis du är!
    Själv sitter jag vid datorn och funderar på om jag inte borde hoppa på cross trainern... kanske i morgon...

    Å höll på att missa... men fixat till det nu ;)
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Dans är absolut något som kan få extra fart på livsandarna! Det ser man verkligen på dina fina bilder! Lagom svettiga och glada, ser ni ut!
    Tar mig gärna ett eget pass i vardagsrummet, med favoritmusiken på. Obs, de "movesen" tål nog inte dagsljus :). När jag var (mycket:) yngre dansade jag folkdans, inte så "sexigt" direkt... men det var kul OCH bra motion.
    Tack för inspirerande "upp-ur-soffan"-bilder!
    mvh helena

    SvaraRadera
  3. Jag var på Zumba för första gången förra veckan. Dom har haft det passet där jag tränar i ett halvår snart men det är så sjukt lång kö jämt så jag har inte fått plats tidigare.
    Men i veckan som gick kom jag äntligen med. Grymt kul!! :-)

    SvaraRadera
  4. Hej Helena!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Vad duktig du är som håller igång, man blir verkligen glad av bilderna!

    Man känner glädjen o rytmen lång väg.....

    Hoppas att du får en bra dag!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  5. Zumba är den roligaste träningsformen som jag provat, är inne på min tredje termin nu och det är fortfarande lika roligt att gå till de träningspassen.

    SvaraRadera
  6. Heja Heja vilken hurtbulle....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Hej

    Vad flitig du är ,
    Själv har jag bakat semlor och snart blir det fika

    Kram

    SvaraRadera
  8. Så kul med Zumba, har själv inte provat men har bara hört positivt! Ser ur kul ut på bilderna...
    Kram Sussi

    SvaraRadera