20 januari 2011

Vårnytt hos Garden Girl

Jo jag vet att snö ligger kilometer-tjock ute i trädgården, men faktum är att det varit runt 0 i två dagar nu... Våren gör sig påmind :-)

Kanske är det dax att uppdatera trädgårdsgarderoben?



Härliga GardenGirl som gör toppenfina kläder och tillbehör för oss "trädgårds-lovers" har många fina nyheter denna vår. Dessa fina produkter visas upp på FORMEXMÄSSAN som pågår torsdag till söndag denna vecka.

Ett snyggt regnställ

Sött paraply

Snygga vårkappor

Ny fin färg, BRUN, på välkända ROSE-serien

Fina rosdetaljer på toppar och linnen

Sköna skor till trädgård och sommarlivet

Snygga och sköna stövlar till blöta dagar

Bra handskar som faktiskt skyddar händerna gör trädgårdsjobbet mycket lättare.

En värmande fleece när kvällen smyger sig på

Praktiskt förkläde för smått och gott som skall med på trädgårdsrundan

Vilken är DIN favorit? Vad behöver Du i din trädgårds-garderob?
Jag vet vad jag vill ha till trädgårdssäsongen! Allt :-)





1 kommentar:

  1. Hej Helena..
    Hihi klart man ska vara snygg när man påtar:)

    Jag hade tyvärr missat din kommentar hos mig..
    Prislistan för möblerna är inte riktig klar men de möblerna som jag har hemma nu kommer förmodligen att kosta mellan 3500-12000 kr..
    Kramar Linda

    SvaraRadera