5 januari 2011

JUBILEUMS-TÄVLING

Bloggen har just fyllt 3 år och jag har passerat 70 000 besökare!!!
Det är dax för JUBILEUMSTÄVLING!!!

Jag är en Buzzador och vi Buzzadorer har förmånen att gratis prova nya och intressanta varor, tjänster och produkter. Vi Buzzadorer pratar med våra vänner och här på bloggen om våra upplevelser. Sedan betygsätter vi varan / tjänsten vi provat.



Nu har jag fått möjligheten att prova underbara hudvårdsprodukter från Cliniderm. Jag själv har en "kinkig" vinterhy som lätt blir torr, fnasig och "trilskas". Nu när jag provat Cliniderm så har allt trassel försvunnit och hyn är mjuk och fin igen. Det är en riktigt bra hudvårdsserie som jag nu fått äran att få dela mer Er!!!


4 paket med hudvård, värde ca 200 kr/paket, finns i vinstpotten.

För att delta gör du följande:

1 - Svara på frågan: Är Cliniderms hudvård för kvinnor eller män?

2 - MAILA svaret till mig (franskaliljan@yahoo.se)

3 - Lämna motivering i kommentaren här varför du ska vinna  

4 - Länka till tävlingen från din blogg med tävlingsbilden :-)

************************
4 lotter om alla steg följs:-)

Eftersom detta är Buzzadors & Cliniderms tävlingsregler måste du
följa dessa steg ovan för att kunna vinna :-)

Tävlingen avslutas den 23 januari kl 23.59.
Vinnarna meddelas personligen samt här på bloggen kort efter tävlingens slut :-)

LYCKA TILL :-)





9 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig tävling. Jag har mailat dej med rätt svar på frågan.
    Så fort det börjar bli kallt ute så är det som att min hy helt krackelerar. Inte fint! Och det ger sej inte förrän i april... samma sak varje år. Jag har prövat otaliga krämer och lotions men ingenting fungerar. Jag skulle jättegärna pröva nått som fungerar och hoppas på tur i ditt lotteri =) Jag länkar

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med!! Har mailat dig precis nyss.

    Här är min motivering:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!!
    Kram//malin

    SvaraRadera
  3. Det här är jag gärna med på!! Har svårt att hitta en bra lösning på torra och fnasiga händer och nu har det gått så långt att 3-åringen här hemma tycker att jag ska åtgärda det innan hon vill hålla mig i handen... =) Så vad gör man inte för sina barn!!! Skulle bli mycket glad om jag fick möjlighet att prova, både för min och dotterns skull! =)

    Håller tummarna!!
    Kram Lindha

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med!

    Jag har en tråkig hy och har inte hittat produkterna med stort P eller också är det pga det som jag har tråkig hy. Vem vet? Jag skulle gärna testa Cliniderm.

    har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/23-jan-vinn-hudvardsprodukter-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  5. Hej! Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/cliniderm-20-jan.html vill vinna för att jag är så dålig på att ta hand om min hy och köpa produkter till mig själv, så hade varit jättekul att vinna detta. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Varför jag skulle vinna dessa produkter?
    Jo jag är en torris utan dess like, jag spenderar massor av pengar på dyra produkter och krämer som ska ge mig fukt och mjuk hud...
    Är torr ändå... kanske detta kan vara produkten för mig?!?
    Hoppas det!
    Kram Mimmi

    länkat, kommenterat/moitiverat och mailat =))

    SvaraRadera
  7. Jag har mailat svaret till dig och en länk finns här:

    http://evamar.blogg.se/2011/january/hudvard-23-jan-1.html

    "Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
    Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

    Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

    Nu hoppas jag på tur!

    Kram

    evamar

    SvaraRadera
  8. Jag skickar svaret via mail. Jag vill testa för att det som du beskriver din hud som stämmer perfekt på in. Undrar om jag också skulle få bukt med min känsliga och kinkiga hy liksom du har gjort? Jag har ingen blogg men hoppas på tur ändå.

    SvaraRadera
  9. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Trevlig kväll!
    Mvh Elin
    (ellebellejul@gmail.como)

    SvaraRadera